Nuffnang

Thursday, February 28, 2008

Motivasi Pembangunan Diri(Semangat Setia Kawan)

Ramai di antara kita suka berkawan. Bagi saya, ada masa saya suka berkawan dan ada masa saya suka bersendiri.

Bagi memastikan diri Anda ada semangat membara dan motivasi tinggi, pilih kawan yang..

selalu menenangkan Anda di kala tertekan.
ketawa bersama dan menangis bersama.
ikhlas mendahulukan Anda lebih dari dirinya sendiri.
merendah diri, bersemangat dan pemaaf.
optimis dan ada matlamat hidup.
mendengar luahan hati dan setia mendengar luka lara Anda.
Tak percaya? Buat dulu, tengok hasilnya.

Love and friendship,

Shueqry

note : kat kk sekarang asyik hujan, kebetulan saya baru sembuh dari ulser di bibir. Seminggu nangis time makan nasik sebab tak tahan pedisnya, sakit!. Dalam 3 hari, saya terpaksa makan roti, bubur atau sup di waktu malam.

Thanks pada rakan-rakan pembaca yang rajin add YM saya, terima kasih. Sekarang saya on YM dari pagi sampai jam 6 petang. Kalau nak chat di Yahoo Messenger, add email saya di atas.

By:shueqry...

No comments: